Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona Gwna Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku
!PLENER! Zapraszam do tematu o plenerze w dziale Wycieczki/Plenery :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Widze że większośc to Trade Mysłowice tylko u nas sa Dos

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona Gwna -> Nasza kochana klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:43, 20 Mar 2014    Temat postu: Widze że większośc to Trade Mysłowice tylko u nas sa Dos

czesc dziewczyny.od kilku dni zagladam na forum i wreszcie zdecydowalam sie napisac...ostatni okres mialam 10 pazdziernika,pozniej maialm krioterapie i zaczol mi sie spozniac okres-myslalam ze po krio..ale jednak po 1,5 tygodnia spoznienia zrobilam test-pojawily sie dwie kreseczki-jedna ledwo widoczna ale jednak dla pewnosci zaraz pojechalam do lekarza i zrobil mi usg po czym powiedzial ze wedlug niego jestem napewno w ciazy ale bedzie to dopiero okolo 3 tydzien wiec na usg nic nie bylo widac...pozniej zaczol mnie bolec brzuch i juz myslalm ze okres ale jednak nie...drugi test=pozytywny wiec znowu po okolo 5 dniach pojechalam do lekaza i znowu usg i znowu uslyszalam ze to na 99,99% ciaza i na usg bylo widac mala 3 milimetrowa kropeczke ale mam przyjechac 11 grudnia i wtedy mi wszystko powie...caly czas mnie boli brzuch=raz mocniej (az do lez) raz slabiej,sutki sa bardzo wrazliwe i jestem strasznie nerwowa-jak przed @...mam nadzieje ze to jest ciaza i ze moj doktor to wreszcie potwierdzi na 100% bo juz czasami mam dosc myslenia ze to moze cos innego...pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny i zycze powodzenia... [link widoczny dla zalogowanych] Chcialabym raczej jakas regenerujaca i wygladzajaca serie - mam dlugie włowy, ktore sa troche zniszczone a ktore caly czas zapuszczam
Pamiętaj im więcej jesz tym więcej chudniesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdecydowana większość ludności w miastach cierpi na grzybice narządów wewnętrznych. [link widoczny dla zalogowanych] Mi wrasta paznokieć od około bo ja wiem 4 miesięcy...

anncel----> wyniki wskazują, że przechodzisz lub stosunkowo niedawno przechodziłaś infekcję. A jak Twoje ciasto? a było taaaaaaaaaaaaaaaaaaaak wesoło Pozdr!!! dr. [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz tylko aby fasolka rosła i rosła i żeby nic się nie stało. do 27-iu było ostro, między 27-31 było lepiej = sporadyczne kompulsy, po nich mniejsze wyrzuty - no bo co? a ja mieszkam w Chani na Krecieod niedawna,wcześniej mieszkałam w Atenach juz troche,jak u Ciebuie życie Papaki???Saloniki to drugi koniec Grecji Nie korzystac z polskich agencji pracy ktore chca kase za zalatwienie pracy KAZDA agencja ktora chce pieniadze od poszukujacego prace to oszust. Ale...po moich przykrych doświadczeniach mam naprawdę wiele obaw Jakie macie doswiadczenia? Co mam do stracenia?
[link widoczny dla zalogowanych]
To zdjecie Bridget Fondy na samej gorze strony 2 nie jest zrobione przez paparazzi, to kadr z filmu Jackie Brown, gdzei rzeczywiscie nie najlepiej wygladala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zła praca jelit i wątroby jest powodem 90% chorób, w tym między innymi:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona Gwna -> Nasza kochana klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin