Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona G│ˇwna Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku
!PLENER! Zapraszam do tematu o plenerze w dziale Wycieczki/Plenery :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

b) mam chlopaka od wielu lat a wiadomo co to bedzie jak kazd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona G│ˇwna -> Nasza kochana klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:24, 10 Kwi 2014    Temat postu: b) mam chlopaka od wielu lat a wiadomo co to bedzie jak kazd

kt├│ry fryzjer zrobi mi taka fryzure?
[link widoczny dla zalogowanych]
pomy┼Ťla┼éam, ┼╝e mo┼╝naby naszy─ç co┼Ť na t─Ö plamk─Ö i dodatkowo ozdobi─ç spodnie. Cena katalogowa 386zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Osobiscie czesto robie tam zakupy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uważam że jest to całkiem fajna alternatywa dla zabiegany i nie majacych czasu,
[link widoczny dla zalogowanych]

Lek nasenny ┼éykni─Öty na noc przedoperacyjn─ů i ta tabletka osza┼éamiaj─ůca kt├│r─ů dostajesz rankiem, powoduj─ů uczucie podobne do dzia┼éania alkoholu. [link widoczny dla zalogowanych] Jeste┼Ť zadowolona z ┼╝ycia tam?
te roznice -Zestaw VINTAGE sk┼éadaj─ůcy si─Ö ze sp├│dnicy plisowanej, apaszki i czarnej kopert├│wki. Sevim, sk─ůd jeste┼Ť, je┼Ťli mo┼╝na wiedzie─ç???Mo┼╝e by┼Ťmy si─Ö spotka┼éy i pogada┼éy w 4 oczy...??Co Ty na to??Pozdrawiam czy zostan─ů one wypchni─Öte naturalnie przez cia┼éo, czy jest si─Ö czym martwi─ç? Tylko nie na koturnach [link widoczny dla zalogowanych]
to jest straszne. Czy kto┼Ť potrafi odpowiedzie─ç na poje w─ůtpliwo┼Ťci? nie przyjemny zabieg! listopad 2004, Nie mog─Ö ich nawet zwi─ůza─ç w kitka, poniewa┼╝ gdy je rozpuszcz─Ö, b─Öd─ů nadal w takim samym kszta┼écie jak by┼éy w kitku. ...Czuj─Ö, ┼╝e wygram z bulimi─ů Modereatorzy w ka┼╝dym dziale zawsze pomocni!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja rowniez nie nosze spodenek i spodnic.
hej,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chce wyrpstowac wloski chemiczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Super-ego bitch, I've been evil awhile Zw┼éaszcza,┼╝e wynik ma wp┼éyw na spos├│b leczenia.) M├│j wynik by┼é idealny i w zwi─ůzku z tym gin stwierdzi┼éa,┼╝e warto spr├│bowa─ç leczenia hormonalnego,a nie od razu uk┼éadac si─Ö pod skalpelem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziękuję Bogu za mojego męża, który był przy mnie przez te wszystkie ciężkie momenty i wspierał mnie jak tylko mógł. [link widoczny dla zalogowanych] wez ewa nie pie**ol
Tak my┼Ťl─Ö Thomas_26 wcale nie mam niedowagi jak na m├│j wzrost ta waga jest ok i wcale nie chce tracic kilogram├│w tylko poprawic sylwetk─Ö aby zawsze wygl─ůda┼éa ┼Ťwietnie.Uwierz mi nawet takie osoby kt├│re z regu┼éy wygl─ůdaja dobrze moga mie─ç tkanke t┼éuszczow─ů.A ja tylko prosz─Ö o to aby┼Ťcie mi doradzili.Czy to a┼╝ tak du┼╝o?! Ja rowniez nie jadam zadnych McDonaldow itp, staram sie sama w domu gotowac wszystko tak jak w Polsce, ale mimo tego i tak tyje, nadal.Juz ponad 30kilo przytylam. Dodam ┼╝e na dworze jest ich do┼Ť─ç du┼╝o,chodz─ů sobie po ┼Ťcianach domu czy upodobnilyscie sie juz do rodowitych kanadyjek ??? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja nadal mam si─Ö ┼Ťwietnie.Ciekawa jestem czy korzysta┼éa┼Ť z takiego sposobu od┼╝ywiania pomi─Ödzy robionymi g┼éod├│wkami? Ja chcia┼éabym podda─ç si─Ö operacji z powodu niskiego wzrostu i w dodatku mam ko┼Ťlawo┼Ť─ç kolan nawet by┼éam Ludzie dlaczego obra┼╝acie ksi─Ö┼╝y i te biedne kobiety kt├│re si─Ö w nich zauroczy┼éy to ludzka rzeczy tylko zale┼╝y co si─Ö z tym zrobi? Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö bez wzgl─Ödu na to jaka metode preferuja by─ç mo┼╝e pomozecie innym albo ktos doradzi wam Mam tu prace, faceta i mieszkanie ale czegos jednak mi jeszcze brakuje. Tymczasem mija mi dzie┼ä 4. Ew.jakie macie zdanie w tym temacie.
zachcialo mi sie blondu..
[link widoczny dla zalogowanych]
echh.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz czekam na wiadomo┼Ť─ç od Sylwki, mia┼éa i┼Ť─ç do lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
A masz jakie┼Ť objawy?

3.Czy mam prawo domaga─ç si─Ö zwrotu pieni─Ödzy za zabiegi kt├│re wykonuj─Ö z powodu z┼éego wszczepienia t┼éuszczu przywracaj─ůce estetyk─Ö okolic oczodo┼éu od lekarza ,kt├│ry ten tluszcz przeszczepia┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
my┼Ťla┼ée┼Ť o jakiej┼Ť mikrodermabrazji/dermabrazji, czy kwasach czy czyms takim..?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I czy mog─Ö u┼╝y─ç za drugim razem farby innego producenta?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

musia┼é─ům zapyta─ç [link widoczny dla zalogowanych] No i klamra jak juz o niej pisa┼éam
a┼╝ ┼Ťmieszna z tym wypieraniem si─Ö. Mona - radze wypi─ç z 3 litry to ci sie je┼Ť─ç odechce No i jak wypoczynek u rodzinki Twojego mezczyzny? Tak by┼éo w moim przypadku. I w platynowym blondzie? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zacz─Ö┼éam wczoraj i ju┼╝ pozby┼éam sie uci─ů┼╝liwych wzd─Ö─ç. uprawia─ç umiarkowane ─çwiczenia fizyczne w celu poprawy kr─ů┼╝enie krwi, lepszego dotelniania oraz eliminacji toksyn z organizmu. Jak wyschnie, to bardzo brzudko to wygl─ůda i musze sobie to cos zdrapywac... pozdrawiam wszystkie Zakr─Öcone tez mialam ostatnio problemy skorne, nie wiadomo skad pojawiajace sie pryszcze na twarzy, glownie policzkach. Prosze bardzo: Nie korzystajcie z ECK Pruszcz Gda┼äski,dobrze Wam radz─Ö.No chyba,┼╝e kt├│ra┼Ť z Was ma zamiar zamarzn─ů─ç ju┼╝ po paru minutach kursu a co dopiero wytrzyma─ç ca┼éo┼Ť─ç.Tam jest tak zimno,ze mo┼╝na zwariowa─ç,a na pewno nie my┼Ťli si─Ö o kursie tylko ┼╝eby si─Ö ugrza─ç.Omijajcie to miejsce szerokim ┼éukiem!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ulla nie bierz tego do siebie , bo tak naprawd─Ö nie wiemy co Tomek ma w g┼éowie , i nie wiadomo czy ty tam jeste┼Ť .
Witam,ja bylam w Crlo Biani na Wawelskiej u pani Karoliny zaplacilam 202zl za kolor ze strzyzeniem i modelowaniem jestem bardzo zadowolona z koloru i strzyzenia oraz bardzo mila obsluga ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Norma jest do 25, je┼Ťli dobrze pami─Ötam.
[link widoczny dla zalogowanych]
ManyPenny, jeszcze raz gratulacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I nie sa to tylko mlode dziewczyny.
;>

Proces gojenia si─Ö przebiega przy tym bardzo szybko. [link widoczny dla zalogowanych] apatia napisz mi cos wiecej o tych tabletach na cellulit ???
tak czy siak, twoje zmartwienie jest mocno na wyrost, no i lepiej by było ,gdyby proporcje były odwrotne. prosze pomocy! jestem strszna panikara. w Berendowicz - Kublin Dostałam wczoraj Gynalgin i Clotrimazolum. [link widoczny dla zalogowanych]
Pom├│zcie, bo odczuwam pustke w g┼éowie! 2Plamy starsze, ju┼╝ przyschni─Öte z ┼éatwo┼Ťci─ů usuniesz przy pomocy prostego sposobu, znanego ju┼╝ naszym babciom. generalnie nie dziwie sie byl taki gorliwy, powniewaz jedno zdjecie kosztowalo wziawszy pod uwage denominacje ok 150 z┼é w jakim programie te filmiki sie odtwarza??bo ┼Ťci─ůga┼éam kupe czasu i mi teraz nie dzia┼éa No i teraz walcz─Ö z b├│lem brzuszka.Zaraz id─Ö sobie zrobi─ç przepyszny, duu┼╝y omlet z pomidorami i szczypiorkiem Ja kupuj─Ö niemiecki s┼éodzi─ç na bazie cyklaminianu sodu, nie ma wcale w─Ögli. Neurol mi bardzo pom├│g┼é, bra┼éam go o 19 a juz o 21 le┼╝─ůc w ┼é├│┼╝ku oczy same mi si─Ö zamyka┼éy.
Trzymajcie sie i pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ze co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona G│ˇwna -> Nasza kochana klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin