Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona G│ˇwna Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku
!PLENER! Zapraszam do tematu o plenerze w dziale Wycieczki/Plenery :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pozdrawiam autorke topiku )

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona G│ˇwna -> Nasza kochana klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:07, 08 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam autorke topiku )

tym sercem na niebie oddajesz mi siebie , tak tak cudnie razem ┼╝y─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Preventive Services Task Force (USPSTF) nie zaleca wykonywania rutynowych badań przesiewowych w kierunku raka jajnika (zalecenie stopnia D).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam nic nie wida─ç jak si─Ö jedzie samochodem, no chyba ┼╝e si─Ö zatrzyma┼éa┼Ť [link widoczny dla zalogowanych] witam!
Ciekawe jakie imiona im dacie...Nast─Öpna Asia, Ala, Ola, albo Wiesia?! Loose don`t care i `m on work at honey co┼Ť w tym stylu ...... wys┼éa┼éam co┼Ť jeszcze, bo nie jestem pewna, czy dotar┼éo za pierwszym razem. Jestem do┼Ť─ç wymagaj─ůc─ů pacjentk─ů i nie mia┼éam do pracy doktora najmniejszych zastrze┼╝e┼ä. No to teraz pytanko: [link widoczny dla zalogowanych]
ma to zapobiegac podraznieniu i nieprzyjemnemu uczuciu. dzieki peonia, juz coraz lepiej po akupunkturze, spalam 6 godzin czy ktos z Was słyszał o integrze sztucznej skorze która leczy sie blizne na twarzy ale itez w innych czesciach ciała.Zwłaszcza jest ona skuteczna w przypadku poparzeń .Poczytajcie o tym moze komus pomoze.Co prawda jest to zabieg drogi ale jesli macie podobny problem to zwrocie na to uwage.Pisze bo tak jak obiecałam bede sie wam starala pomoc.Bo nie tylko ja jestem jedna na swiecie ,Naprawde chciałabym aby wam sie udało.Np.ty sunsine 7777 to do Ciebie.Pozdrawiam bardzo mocno i piszcie co tam u was bo widze ze teraz juz malo kto tu zaglada.papapap A ci co zachoruja na starosc to zle zniosa,bo to choroba wieku dzieciecego. uważajcie na byłych ajentów co to walczyć chcieli z żabka. edyta Zjadłam popcorn ale mały i wiecie waga bynajmniej nie skoczyła do góry
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja r├│wnie┼╝ ogl─ůdam pornolki, z ┼╝on─ů oczywi┼Ťcie, bzykamy si─Ö przy tym jak szaleni
[link widoczny dla zalogowanych]
poprostu masakra, wygl─ůda┼éam strasznie, nie pasowa┼éy wcale do mojej bardzo jasnej cery ani niebieskich oczu. jesetm w ciazy to chyba 3-4 tydzien, bardzo sie ciesze, ale zarazem strasznie boje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzien w dzien. [link widoczny dla zalogowanych] przepadaja?
masz racje poprzedniczko. Kontakt dire straits-brothers in arms Mama wziela go w obroty i prowadzila z nim codziennie 4-godzinne konwersacje o WSZTSTKIM, takze sila rzeczy musial sie czegos nauczyc. Czasami my┼Ťl─Ö ┼╝e takiej nastolatce kt├│ra ma pochrzanione w g┼é├│wce przyda┼éaby si─Ö nauczka, tylko szkoda by by┼éo dziecka bo ono niewinne ┼╝e matka nieodpowiedzialna. [link widoczny dla zalogowanych]
a twoje s┼éowa: Wiem tylko jedno ┼╝eby Dr.Broma by┼é tak naprawde wporzatku lekarzem z jajami to by sie przyzna┼é do swojego b┼éedu powiedzia┼é tak ok Pani Sylwio trzeba to poprawi─ç ,a on nic zero reakcji ,dziwie sie tylko bardzo ,ze nie zalerzy mu na dobrej oponi. Tu mozna poczytac cos ciekawego na ten temat: Zjadam 1 jajko ekologiczne na tydzie┼ä i lubi─Ö czekolad─Ö :/ Wiem ze moze za pochopnie sie poddalam, ale musze przyznac ze na poczatku tez to dobrze, teraz to juz sama nie wiem. Naturalny-jasny br─ůz Wiem to po sobie -wiele lat nie dzia┼éo si─Ö nic szczeg├│lnego (czasem lekko zaczerwieni┼éo si─Ö, pobola┼éo, wysz┼éa ropa i spok├│j) ale ponad rok temu zacz─ů┼é si─Ö problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Palec caly czerwony.
[link widoczny dla zalogowanych]
Śmiech na sali i już.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hey [link widoczny dla zalogowanych] Zna─ç fachowca.
I mam nadziej─Ö, ┼╝e od pa┼╝dziernika zmieni si─Ö na tyle, ┼╝e nie b─Ödzie trzeba trzepa─ç tyle nadgodzin co do tej pory, ┼╝eby ze wszystkim nad─ů┼╝y─ç. Dla mnie powrot do Wloch z urlopu byl bardzo trudny i wylam jak bobr juz dwa dni przed wyjazdem. skoro bedzie rozwolnienie ZABIERACIE PASZPORTY I SIE PRACUJE ZA JEDZENIE Nie badzcie takie wrazliwe na obcokrajowcow dziewczyny- oni nie gryza... [link widoczny dla zalogowanych]
dostalam jakby bezsennosci z odstawienia koszmar. kurcze,kazdy ma inny przepis na zupe...aga2805 ja te┼╝ dzi┼Ť 4 dzie┼ä na zupie. na pewno dam zna─ç jak ju┼╝ co┼Ť wykombinuj─Ö kobiety A s┼éysza┼éy┼Ťcie, ┼╝e w tym roku ma pono─ç ciep┼éego, takiego prawdziwego lata ma wcale nie by─ç. (normalny mia┼éam na 28 czerwca). Wiec nie bojcie sie dziewczyny bolu bo to dobra oznaka podczas glodkowki jak juz ktos napisal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nie wiem co zrobic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie nie bedzie odpowiedziane chyba bo te z was ktore to robia celowo, znaczy leca na takich facetow to do tego nie przyznaja sie nawet sama do siebie i nie wytlumacza tego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nat 222 mam praktycznie takie same objawy, jakie Ty mia┼éa┼Ť. [link widoczny dla zalogowanych] a w jakim mie┼Ťcie sk┼éadalas dokumenty?
maja wplyw na nasza mase (ja jestem osoba ktora swego czasu wchlaniala odzywki bialko-weglowodanowe aby przytyc i chodzila 2 lata na silownie - efekt 7 kg w gore - nieduzo chyba jak na 2 lata?). Witam! Mój gin wykrył u mnie nadżerke i zastosował GYNALGIN, 2 razy dziennie, co 12 godz, przez 5 dni. Zaznaczam, że nie jestem otyła, jedynie ten brzuszek lekko odstaje... wiecie ja narazie odpokac waga stoi w miejscu nie zauwazylam jakis drastycznych zmian a to juz 2 miesiace po ale zlecialo . [link widoczny dla zalogowanych]
ka┼╝dy kto tutaj pisze ┼║le czuje si─Ö we w┼éasnej sk├│rze, jedni maj─ů ogromn─ů walk─Ö przed sob─ů inni troch─Ö mniej musz─ů si─Ö pom─Öczy─ç, Naszym wsp├│lnym celem tak mi si─Ö wydaje jest dzielenie si─Ö osi─ůgami, r├│znego rodzaju radami jak ─çiwczy─ç jaki sprz─Öt jest dobry, kt├│rego raczej si─Ö wystrzega─ç a nie licytowanie si─Ö kto jest grubszy!!!!!!!!!!!!1 tak - czasy sie zmieniaj─ů, panny pij─ů piwo z puszki i rechocz─ů razem z kawalerami, s─ů fajne, kiedy ods┼éaniaj─ů sporo cia┼éa, zmiany s─ů tylko na lepsze Od tamtej pory zero kontaktu. Elpida, ja mysle, ze Twoim najwiekszym probleme nie jest blizna tylko depresja. moze i 17 funtow za wszystko ale przez pierwsze 3 miechy potem jest 35 funtow....telewizje z 40 kanalami mam za darmo wystarczy kupic free box.......... wczesniej ukonczyla iles kursow i szkol salsy, Poza tym pewnie zauwa┼╝y┼éa┼Ť ┼╝e przed okresem te┼╝ puchniesz i przybierasz na wadze, a potem wszystko si─Ö normalizuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 3B w rzeszowskim plastyku Strona G│ˇwna -> Nasza kochana klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin